Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Δεκέμβρης..

Μου είπαν πως μπήκε ο Δεκέμβρης! Δεν τους πιστεύω! Ψέμα είναι, μην τους ακούτε. Ο Χειμώνας δεν έρχεται ακόμα. Η παγωνιά δεν έχει τρυπώσει, αργεί ακόμα! Παντού ζεστασιά υπάρχει. Το αίμα δεν παγώνει, βράζει. Ακούστε που σας λέω.

Μου 'χεις λείψει!
Κι εμένα!

Η αναπνοή μου κοφτή, σύντομη. Το περπάτημα γοργό.

Ο Χειμώνας δεν έχει έρθει ακόμα.

Ο ήλιος δυνατός, το φεγγάρι λαμπερό.
Ο ήλιος εκτυφλωτικός, το φεγγάρι χρυσό.

Εγώ δυνατή, το σθένος εκεί.

Η ανάσα μαζί, το αιώνιο παιδί.


Τα μαλλιά μου κι αυτά, στη στροφή˙
έφυγες και δε γύρισες, δεν κοίταξες.
Μ' άρπαξες, με σήκωσες, με άφησες, με πέταξες και με ξανάπιασες, για νά 'μαστε μαζί για πάντα.

Και μ' αρέσει, κι είμαι εδώ μαζί σου. Και δε φεύγω να πάω πουθενά, αλλού, με άλλον. Εσένα θέλω που την καρδιά μου πήρες και την έφτιαξες και τη μάζεψες και τα φτερά μου θεράπευσες. Ζωή παντοτινή μου δωσες.

Δε σ' αλλάζω μ' όλα τα πλούτη της γης. Που αλλού μακριά σου, γιατί;

Ξεφυσάς˙ κι εγώ μαζί.
Προχωράς˙ κι ακολουθώ. Ν' ακολουθώ για πάντα. Μαζί σου, κοντά σου, δίπλα σου.

Αιώνιος έρωτάς μου.
Στη δίνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου